2024. 04. 14.

Sötétkék tavaszi pulóver /Dark Blue Spring Jumper


Sötétkék tavaszi pamut pulóver Laines du Nord Organic Cotton fonalból magamnak. A színe valójában a 2. képen látható sötétebb kékre hasonlít, az 1. képet kivilágosítottam, mert nem látszott a túl sötét háttérben a minta. A minta csak olyan szempontból volt fura, hogy a fordított sorokban sem csak fordítottan haladt, hanem ott is folytatódott az ráhajtások és összekötések sora. Ezért az alját körben kötöttem, így csak a többi részen kellett jobban odafigyelni. Három nap alatt készült. Kicsit még plasztikus a minta, de majd a mosásnál remélhetőleg kilapul. Mivel körben kötöttem, nem voltam biztos, hogy jó lesz a méret, de hál' Istennek elég jól eltaláltam. Egy régi Verena magazin mintája az alap, de persze én variáltam rajta.
Dark blue spring jumper from Laines du Nord Organic Cotton yarn for myself. Its real color is rather that of in the 2nd pic. I manipulated the colour in the 1st pic to show the pattern that was invisible on the too dark background.The pattern need attention also on the back side, so I knitted it in the round up to the armpit, so it would be all the way right side and therefore easier. It was ready in three days. The pattern is a bit rough yet, but after blockin hopefully it'll soften up. Because knitted in the round I wasn't sure if the size was right but it fits perfectly. the basic pattern is in an old issue of a Verena magazine, but of cource I modified it.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...