2015. 09. 03.

O Mosaic karkötő / O. Mosaic Cuff



Végre elkészült. Nagyon időigényes ennek a csodálatos mintának a fűzése.
Rachel Nelson-Smith O. Mosaic karkötője méltán híres, így én is ki szerettem volna próbálni. Több mintavariációt is megad én az un. Morocco-t választottam. A színek összeválogatása, mint mindig most sem ment gyorsan, és ez a csillogó-villogó színkombináció született.
It is finally ready. Beading of this awesome pattern is very time consuming, but  the OMosaic Cuff from Rachel Nelson Smith's Seed Bead Fusion is rightly famous. I also wanted to try it. Picking and choosing the right colours was not a quick procedure as it never is for me, and this shiny colour combination was born. 


Készítettem hozzá egy fülbevalót is.
I beaded a pair of matching earrings as well.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...