2015. 07. 28.

Kékek / Blues

Török Szeráj Karkötő / Turkish Seragilo Bracelet

Már egy ideje megvannak ezek a kék achát gyöngyök, de nem igazán tudtam, hogy mihez is kezdjek velük. Mint már észrevehettétek, szeretem együtt használni az ásvány és kásagyöngyöket. A gond csak az volt, hogy nem találtam olyan kásagyöngyöt, aminek a színe illett volna az achát egyedi színéhez, így úgy döntöttem, hogy többféle kásagyöngy keverékét fogom felhasználni. Az egységeket, vagyis a négyzeteket, külön-külön fűztem meg és az oldalaikon peyote technikával fűztem össze őket. Saját minta.
I had these blue agate beads for some time. But had no idea what to use them for. As you may have noticed I love mixing stones with seed beads. The trouble was that I could't find any seed beads that matched the unique colour of the agate. Then I decided to use a mixture of seed beads. The units, the squares were beaded separately and then woven at the sides with peyote stitch. My own pattern.


Cinzia karkötő / Cinzia Bracelet

Már több mint egy éve találkoztam ezzel a mintával először. Most jött el az ideje, hogy meg is fűzzem. A minta itt található. Persze egy kicsit változtattam rajta. Megtalálod hogy mit? A karkötő csudi kék színeit két akvamarin gyöngy emeli ki. Biztos, a közel jövőben készítek hozzá medált és fülbevalót is.
First I saw this bracelet more than a year ago. Now it was time to bead it. The pattern can be found here. Of course I had to change this pattern a bit. Can you figure out in what way? I also added two aquamarine stone beads that emphasize the beautiful blues of this bracelet.  I'm sure I will make a pendant and earrings to it in the nearest future. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...