2015. 05. 27.

Raw csipke szett / Raw lace set

Almona-nál meglátva, egyből szerelembe estem ezzel a mintával. Nagyon tetszenek az eredeti mintában, a lyukakban a márványos üveggyöngyök, és szerettem volna ásványgyönggyel kipróbálni. De mikor megfűztem a medált, és belefűztem először a 8mm-es, majd a 6mm-es gyöngyöket, mindkettővel nagyon gorombának éreztem. Így üresen maradtak a lyukak és csipkeminta lett. Természetesen, mint szinte minden munkám földszínekben készült, egy csöppnyi csillogással. Később derült ki számomra, hogy ez a minta Gwen Fisher Kepler Star karkötője.

First seen at Almona I fell in love with this pattern immediately. I just love the marbled glass beads in the holes and I wanted to try it with some semiprecious stones. But when I finished beading the pendant and first tried it with 8mm, then 6mm stone beads I thought it was very rude. So the holes remained empty and it became a lace. Of course, like almost all my work it had to be made in earth colours with a little shine. I've figured only later that this pattern is originally Gwen fisher's Kepler's Star.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...